Demam, aku dan maisarah

Tuesday, August 17, 2010

Maisarah still demam. mlm tadi udak keck tu langsung tak bleh tido. asek terjage pastu menanges. maybe idung die tersumbat. aku try sedut cam mane ayah aku suh buat. tapi fail. tak reti nk sedut camne. lek lok budak tu merengek las2 trus meraung bile aku nak sedut hingus die. haish~. sori sayang. mama mmg camni. makan siput sedut pon tak reti!
alkesahnye start mlm tadi badan aku pon dah start panas dan idung pon dah mule tersumbat. tanda2 demam tu nak datang jenguk aku. and arini dengan izin dan nasehat en fadel, aku tak pose. haha. anounce tu. pagi tadi nak angkat kepala pon dah tak larat. en fadel suh aku makan ubat dan makan benda2 yang berkhasiat utk pastikan susu aku tu berkualiti. supaya senang maisarah lawan virus dalam badan die tu.
semenanye aku terpikir. mase kat batu pahat tu maisarah ade ikut kiotang g kubur arwah atok die. terpikir gak aku kot2 ade yg menegur die. tu yg die trus demam mlm tu gak. tapi ni kan bulan pose. takkan bende2 camtu ade gak? haish~
ntah la. aku dah usaha semua yang termampu. yang selebihnya aku berserah pada Allah. semoga aku dan maisarah trus sehat!

mama sayang maisarah dan ayah!!!!
xoxo

notakakiku: bile mama demam, mama nak dukung kamu pon tak larat. tapi mama tetap sayang maisarah!

1 comments:

Ummu Adnin said...

Elok la ko demam..lagi banyak maisarah dapat antibodi demam ko melalui susu tu..bila ibu selsema pun sama..so, bagusla demam..haha..aku tak penah sedut hingus huda..a.nadmin yang sedut..lagi teruk kan aku..tp actually, aku takut xdpt kawal, tertelan je hingus tu..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails