Buka Pose

Thursday, August 12, 2010

Smlm aku, en fadel dan maisarah berbuke di rumah ibu mertuaku. Haha~ Sume kate aku pemalas. Padahal aku dapat exclusive invitation from ibu mertuaku. so tak bleh la nak consider aku ni pemalas okek! Muhaha~
Sahur pg tadi pon di rumah ibu mertua. So ingatkan arini nak ler tunjuk skil memasak aku. tup tup en fadel bgtau mak sekali lagi ajak bukak kat rumah die. muhahaha~ gelak lagi besar. aku sememangnyebukannye pemalas nak masak. tapi klu dah org ajak bukak pose, takkan ler nak nolak. tak gitu dik nun?

tak sonot jugak asek bukak kat tempat orang ni. bile nak tunjuk talent memasak aku klu asek bukak kat umah orang. btol tak. sape la nak masak bnyk2 lauk yg aku beli kat pasar ari tu? sian ikan2 ayam2 sayur2 dan sotong2 dalam fridge aku tu. bile la bleh masak. haha. ayat tunjuk terrer.

aku punya la dah berangan lauk yg aku nak masak arini. walaupun tak ler sehebat mane. tapi air tangan sorang isteri tu lebih hebat dari lauk cikai yg aku nak masak utk suami terchenta! btol tak? takpe la. org kate rezki jgn ditolak. agak2 mak masak ape berbuke petang ni? haha~.

notakakiku: btol..saya memang pandai masak!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails