Basuh Baju

Friday, August 20, 2010

Aiyak. mesin basuh old skul ku rosak la plak.
dah ler sesatunye nyawa aku utk membasuh baju.
skang dah rosak la plak.
bebulan pose lak tu risaknye.
time asek ujan lak tu.
sungguh teruji aku ni.

semenanye dah lame aku nak beli washing machine baru.
tapi tak tersampai gak hajat di hati ni.
haih.
kali ni klu beli nak beli yg otomatik lak.
besar sket.
senang aku nak basuh comforter yg melambak tu.
tadek la asek mendobi je.

washing machine skang ni semenanye adalah adiah dari en suami 3 tahun lepas.
time tu die still bf aku. aku lak baru nak mula idop org kate.
baru abes blaja dan baru dapat keje.
dek kerana kesiankan bini die aweks pada ketika itu, die pon murah ati adiahkan la washing machine ni.
tadek la aku mengganyang baju setiap ari di dalam bilik air. haha.
tu sebabnye aku saaayyyanggggg sangat mesin basuh suami saya!

klu bleh saya nak yg macam ini


ok2. mmg melampau saya ni...
macam ni pon ok!


takpon camni pon ok lah..asal ade kan..?

tapi klu tak dapek gak..camni pon jadilah.....
haha. aku tipu. tanak ar camni!
notakakiku: dalam aku mengomel mesin basuh aku tu rosak rerupenye en fadel dok baiki wayar die. terkoyak rupeye wayar tu. dan skang....mesin basuhku kembali befungsi! yeay!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails