Stori Tgh Malam

Friday, July 30, 2010

Okek.
Aku cume dapat tido beh kuang 3 jam setengah jek.
Aku, Dya, Ain n Shila balek dari opis mlm tadi beh kuang kol 2:30pagi. PAGI okey!
pak gad pon cam keheranan bile kitorang mintak bukakkan gate.
siap dua tiga kali tgk jam kat tgn.
sowi abg gad. terpakse kacau abg gad yg tgh sedap tido!

mate sgt rabak.
keje lewat mlm.
results? hmmm...still bnyk yg tak siap!
camne pon kene setelkan sumenye arini gak!
ok sume tentera kawalan.
kite lakukan gerak gempur arini!!!!

series aku terlajak bangun pagi ni.
6.30am baru terjaga.
kompem mmg dah terlambat.
so amek trus capai towel.
mandi cepat2. aku rase tak sampai pon seminit.
jap aku lupe. sabun ke tak ek? hmm...
solat. pakai baju yg tak beriron!
pakai tudung smalam.
amek henfon dan wallet letak dalam henbag.
capai kunci kete.
kiss muah2 maisarah ngn ayah die.
trus kuar rumah.
taraaaaa!!
6.50am aku dah ade dlm kete.
mak ai. 20 minit je aku bersiap!

hmm...hopefully arini aku ok.
bnyk lagi kene setel.
klu tak aku kene jawab lagi  ngn en pian.

oh yes. thanzxs to my luvly n honeyly hubby n oso maisarah.
diorang temankan aku mlm tadi.
maisarah mlm tadi ok. soooo behave!
mama lega sayang!
TQ!!!!!!

eh nak wat ape ni? saya tanak tido
btol. saya tanak tido.
ayah. saya mmg tanak tido
saya nak jalan2!
tolong lepaskan saya ayah!
ok. men jahat. lampu ditutup dan saya tetido akhirnya
masih tido!
dan trus tido!
notakakiku: thanzx to korang bertiga! kalau korang lambat arini aku yg mati weih!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails