anak kedua mungkin~

Friday, July 30, 2010

aku try bende alah ni tru http://www.makemebabies.com
die suh haplod gambar kite
pastu haplod gambar partner kite.
sah2 la haku letak gambar en fadel.
pastu pc akan generate camne rupe paras anak haku ngn partner aku.
saje je try kot2 la sama cam muke maisarah.

and the result is...
{aku gelak geli2 bile tgk gmbar bawah neh}


                  babies



       
rambut perang ntah rambut sape ntah.
paling tak tahan PUTEH weih!!!
part cute tu mmg dah mewarisi sifat ke'cute'tan aku la.
haha!

and the real campuran me n en fadel of coz la

My dearie Maisarah!
Kulit sama.
Rambut ala penan pon sama.
Muke pon ade iras2.
Cute ala2 aku. kah kah kah.
so..sah2 ni anak kami berdua bukan di atas tadi!

notakakiku: agak2 anak aku yg kedua rupe camne? haha~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails