Berat aku adalah BERAT

Friday, June 4, 2010

Mak aku marah bile aku cakap
"Ya Allah anak mama ni..BERATnye!"
Mak aku kate orang2 tua cakap mak aku perasan muda tak elok sebut berat kat anak, cakap SEMANGAT!
So since ari itu aku slalu cakap
"Ya Allah SEMANGATnye anak mama ni!"
Huhu~

Aku tanak cite pasal keSEMANGATan anak aku.
Ni nak stori pasal semangat berat aku!
Aiyak..!
Malas aku nak bgtau bape semangat berat aku.
Yang penting aku pon sama...
"Ya Allah SEMANGATnye aku!"
Haha~
Berat aku adalah sangat berat!
Walaupun BMI aku mengatakan aku adalah dikategorikan sebagai NORMAL ayat penyedap ati dan perasaan, aku tetap rase aku SEMANGAT berat!

Ok..Pasni aku nak join sesi poco-poco kat opis!
Haha~ Poyos...
Setiap Selasa ngan Khamis kan??
Ok kawan2..sape yang join tu jgn gelak klu tgk aku ade tau!
Dalam proses nak kuruskan badan ni!
Utk pewot aku yg tak bape nak slim ni malu syal nak sebut buncit! insyaAllah setiap pagi aku kena sit up makan eskrem dgn mewahnye paling koman pon 10kali before mandi!
Waahhh..ni baru btol SEMANGAT!!
Weekend aku nak ajak ACH bersama budak kecik jogging di taman atas katil.
Kat opis lak aku kene kurangkan makan.
Korang jgn pengaruhi aku utk makan lebih2 ye!!
I'm on diet!!
Haha~

Aku beria ni hopefuli ade la usahanye. Jangan men atur je sampai masa hampess!!!

Maisarah...sila bagi galakan pada mama.
Abang..haip!!! Jangan gelakkan ayang okek!!!

1 comments:

Yu'xan Lee said...

Nice nyer theme baru, soka2x..

Part semangat tue, eeeemmm zura pun sama susah nak dpt berat dolo2 blk.....Kejap diet, kejap melantak, yoyo jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails