Répondez s'il vous plaît

Tuesday, May 25, 2010

RSVP -->

  • "Répondez s'il vous plaît", is a formal French phrase that, directly translated, means "Answer if it pleases you." It is with this meaning that invitation cards and similar documents are often marked with "RSVP".
  • A verb, meaning to respond to an invitation in the aforementioned contex

Ok.
Ya memang aku nak stori pasal lagu Maulana!
Oh TIDAK..saya tidak meminati Maulana mahupun AF8!

Kepada sesape yang tak penah knal aku mase mude remaja dulu..
Sememangnya aku kipas-susah-mati KRU..
Sumer album KRU aku beli bermula dengan album Canggih,
Sumer buku skolah aku, aku balut ngan mana-mana paper yg ade gambar KRU.
Memang aku gile KRU dulu.

So..bile aku dgr lagu RSVP Maulana ni membuatkan aku tringat zaman kegemilangan KRU dulu2.
Tringat zaman hingusan  mude remaja aku dulu.
Aku soka!!! ;p

and plz..pronounce die adalah "reh-pon-day-sil-vool-pley"

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails