PTK : r u ready?

Monday, May 24, 2010

Seriously....
NO!!!!


Argghhh....camno ni?
Satu hape pon aku tak ready lagi.
Stakat etika Akauntan dan nilai bersama tu aku bleh la jawab!
Yang len2??!!
O mai God!!

Ready ke aku ni weih!
Kak Fad lak camno??
Kompem die dah study sket2.
Die dah ade buku!
Pastu mesti die dah dapat tips dari En Pian!
Kak Fad..!!!! Share wit me plzzz....!!!!
Aku langsung tadek sumber melainkan internet ni.
Tapi tak bnyak yg bleh aku study!

O Maisarah!
Tolong mama sayang!!

Gigih Nurul Gigih!!
Berusahalah!!!

2 comments:

Ummu Adnin said...

makcik!!walaupun ada buku, aku tak bukak2 lagi pun wei...hehe...akak tiri ko tu tak cuti2 lagi...byk giler keje aku...takpela wei, nanti kite wat study group je la...cepatlah ko balik...leh study same...huhu

Nurul Affendi said...

owh tidak makcik!!
ko kene blaja supaya senang aku tiru ko!
muhahaha~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails