Aku Failed!

Sunday, May 9, 2010

Again, Maisarah terlupe yg die berada di bumi Malaysia.
Malam tadi setiap jam bermula pukul 11:30 mlm, Maisarah asek terjaga dari tido setiap sejam.
Dengan masalah susu yg nak tanak kuar ni, aku dah jadi risau.
Kepala lak rase berdenyut sebelah kiri.
Series semalam aku tak cukup tido.
Siang hari aku tak dapat tido dengan cukup.
Bila mlm lak Maisarah meragam. Tu la pasalnye kepala aku berdenyut2.

Pada awalnye aku bleh bersabar lagi dengan Maisarah.
Tapi ntah nape ntah, tetibe aku jadi kurang sabar.
Jam kat hp aku tunjuk pukul 2:20 pg. Maknanye dah 4 kali Maisarah terjaga dari tido sejak pukul 10mlm tadi.
Tetibe angin marah aku datang. Aku bebel kat Maisarah mintak die tido.
Macam la die paham ape yg aku cakap.
Tapi aku dah tak pedulik, aku bebel kat Maisarah seolah2 die paham ape yg aku cakap.
Seb baek ade susu yg aku perah jam sebelum tu. Aku bagi die minum yg tu dulu. Abes je die minum, die merengek lagi mintak susu lagi. Aku tetibe ilang sabar. Aku marah2 Maisarah. Sian gile die.
Aku biarkan die nangis sambil tukar pampers die.
Seb baek ade ayah Maisarah yg cube kool kan Maisarah.
Pas dah tukar pampers die aku biarkan je Maisarah dengan ayah die.

Aku try pump lagi susu.
Ya Allah..Langsung tak kuar. Aku jadi makin nak mengamuk. Breastpump tu aku hempas2 je.
Stress giler. Dengan Maisarah yg asek merengek, aku jaadi makin tension!
Las2 aku g dapur minum secawan air. Then masuk bilik trus tido. Aku biarkan je Maisarah dengan ayah die. Sesekali aku jeling kat Maisarah yg diam lepas dipeluk ayah die.

Time tu aku nangis sorang2. Terase diri ni teruk giler sebab tak mampu nak bersabar dengan ujian ni.
Aku tgk En Fadel tak henti tepuk Maisarah.
Terase sangat bersalah.

Sowi Maisarah, mlm tadi mama stress sangat. Mama tak patut buat kamu cam tu. Mama sayang sangat kamu. Seb baek ade ayah kan...
To ACH: Thanzxs sayang sebab tolong jagakan Maisarah malam tadi. Ayg bbtol letih. Ntah camner ayg bile abg balek KL nnt. Ayg janji  ayg akan jadi Mama terbek untuk Maisarah!

Allah  cume duga aku dengan ujian yg kecik camtu...tapi nampak sangat aku FAILED!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails