3 days wit maisarah

Thursday, April 22, 2010

New experiences started from the day me and ACH were in labour rum.

Moment before maisarah met her parents:
Aku muntah bagai nak rak. Tatau nape. Nervous agaknye nak delivered baby. Seb baek en Fadel ade di sisi dan sentiasa temani. Alhamdulillah semangat die jadi kekuatan aku. Aku sampai terpakse tukar baju 15 min before nak bersalin.

Contraction yang makin kuat menyebabkan tak sampai 3jam kat labour rum aku dah ready nak delivered budak kecik. Mmg beria btol die nak jumpe mama dan ayah die.

Moment Maisarah met her parents:
Takde ucapan agung lain yang keluar dari mulut aku melainkan Alhamdulillah! Aku pandang ACH dan kuar kata2.."anak kita bang" sambil air mata trus mengalir ke pipi. Heaven! Rase sgt takjub dan kagum. Pengalaman yang tak mungkin aku dan suami lupekan!

Our first nite wit Maisarah:
Beh kuang kol 2  pagi, Maisarah nangis. Kitorang panik. Sbb waktu siang tadi ramai yang tgk-tgk kan die. Skang ni kitorang terpakse gunakan skill kitorang lak. Tepuk punye tepuk tamo gak die senyap. Rupe2nye die berak! haha~ Time ni kiotrang bergadoh sape yg tukarkan. haha~ Ntah hape2 ntah. Kerana adil..kitorang sama-sama tukarkan!

3 comments:

Eija Talib said...

babe..xde gambar maisarah ke?x sempat kitorg nk jumpe ko&baby..ko dh selamat ke ganu dh pon..2bulan lg la kalu jumpe..tuhpon kalu ko xsambung cuti..

Nurul Affendi said...

aku tak sempat nakupload lagi la babe!
insyaAllah aku blek after a month dok kat ganu.
Aku ade PTK ujung bulan 6!
maisarah sempat jumpe untie kate die je!
huhu~~

Eija Talib said...

itu la die..the day she was born, ku masih di sabah..plan nyer esok nk ke spital ng adda..tp dgr nyer ko dh kuar..plk tuh..aku kelam kelibut laki nk blk lg..alih2..tgk2 ko dh nk blk ganu..sori sgt xsmpt nk visit..huks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails