Bb owh Bb

Friday, March 12, 2010

Smalam aku g scan kat klinik Sofy.
Motif: Nak tau kedudukan uri dan ir ketuban je.
Yang aku jumpe: Masalah pada kepala anak aku.
Perasaa: Of coz la CEMAS dan RISAU!

So..smlm aku jadi agak murung.
Sampai satu ari tak makan.
Tringat lak keje menimbun kat opis.
Takot tak dapat datang arini so aku amek keputusan terjah g opis jap petang tu!

Mate dah bengkak sebab asek nangis risaukan anak.
Dah lupe dah bengkak ati aku ngan perangai Bos.
Lantak die la nak wat ape pon!
Tak kuase nak layan!

So pepagi tadi aku skali lg pegi scan.
kali ni kat klinik Kak Bila.
Mmg ade sedikit kelainan.
Tapi doktor tu kate tak perlu risau sgt.
Cuma jgn tak amek pusing langsung.

Ish..anak mama ni..
Pandai buat mama risau.
Jgn camtu sayang...Klu mama risau satu keje pon tak bleh buat.
Makan pon tak lalu tau!

Ke anak mama ni marahkan mama sebab terlalu stress dgn keje?
Ok2..sowi sebab stress.
Mama lupe ade kamoo..
Pasal bos tu mama dah tak amek pedulik!
Hidup die, die punye pasal!
Ok??
Huhu~
Gimme high five Bb!!

Btw..smlm ayah sgt baik kan?
Siap tolong basuhkan pinggan dan masak benjo utk kite!
Best!!
Thanzxs ye darl~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails