Nangis punya pasal~

Friday, February 19, 2010

Tak pasal2 aku dah pening kepala ari nih.
Kesnye aku nangis malam tadi sebab cd scan bb haku ntah kat mane aku letak!

Memang aku ingat aku ade amek cd tu letak dalam beg kilat2 mase nak balek KL ari tu.
Aku letak skali ngan cd lagu.

Mlm tadi ingat nak tunjuk kat dek nor tapi puas aku carik tak gak jumpe2!
Geram. Sedeh. Sumer ade.

Mmg aku dah amek letak dalam beg.
Aku call Aby kot2 ade dalam laptop die.
Tapi tadek.
Aku call mak kat umah kot2 tertinggal kat umah.
Pon tadek.
Aku mintak ACH cek kat bonet kete kot2 terjatuh dalam bonet.
Pon same tadek!

Arrgghhh!!
Stress ok!!
Sgt la sedehnye!
Dah la aku blum buat copy lagi.

Sebabkan sedeh sangat aku pon gi la solat mintak jumpak cd tu.
Pas solat aku trus tido.
Seb baek ade gambar dalam hp aku.
Nak bagi lelapkan mata aku tgk je la gmbr dalam hp tu.
Nampak muka anak aku.
Tak pasan, air mate dah meleleh!
Sgt sedeh ok!!

Dengan tak tggu ACH masuk tido.
aku dah pon tutup mate dulu.
Layan perasaan!
Huhu~~

Ni anak still dalam perut.
CD gambar ilang pon dah sangat sedeh.
Tu pon ade ati nak jalan2 ngan ACH pastu dah siap plan nak tinggal anak kat mak!
Haha~
Seb baek ade gambar dalam hp.
Terubat gak la rindu kat anak!

Pagi tadi tetibe dapat msg dari Dad =)
"CD Kaklang dah jumpa. Ada di rumah."
Alhamdulillah.
Rase hepi sgt!

So..kejap je ilang rase sedeh.
"Nanti ayah datang KL, ayah bawak sekali la ye"

p/s: I luv u so much Bb..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails