Cerita Lepas Balik Kampung

Thursday, February 18, 2010

Cuti panjang...standard ar. Mesti ramai yang balik kampung. Lelagi la orang cam aku ni. Susah sgt nak balek tetiap bulan. So bile ade cuti panjang je mesti balek Ganu.

Cam besa, klu balek Ganu mesti transit Kuantan!! huhu~
Rumah persinggahanku!
Mane lagi klu bukan umah Kakngah!

Kali ni Iman tumpang skali balek ganu bersama Ms VJ!
Hahaha~
Tayang Ms VJ pada semua!
Muhaha~

So..ni kali pertama la..ayah, mak, kakngah, kubaba, iman and even along pon tgk Ms VJ dan officiallynye aku knalkan pada semua!! Termasuk la ma ngan wan (merangkap nenek & atuk aku).
Bleh ma aku tanye.."Btol ke tu kete Kaklang?"
Cet..tak percaye aku pakai kete baru?!
Haha~~

Kali ni aku tgk ma aku macam sgt dah tua...
Ye la mmg dah orang tua kan..tapi kali ni ntah nape ntah aku rase sayu je everytime tgk ma aku ni...
Hmmm....semoga Allah bagi die kekuatan fizikal untuk menjalani hari-hari die.Amin~

Mak ayah aku Alhamdulillah sangat sihat!
Ayah pon sangat excited bile aku kuarkan Laptop Dell adiah arijadi die dari aku, along, kakngah ngan kubaba!!

Seronot die dapat laptop!
So..takde la die boring sgt kat umah..
Sejak ade laptop dah mula pandai ber'video-call' anak2!
Waahhhh....advance sungguh atuk bb ni!
Dan sudah punya mukabuku sendiri ok!!
Haha~~
Thumbs up!!!

Skang kitorang kene pikirkan adiah ape pulak utk mak bulan 5 nanti!
Haha~
Kompem die expect adiah sehebat adiah ayah!
Tak gitu mak??
Haha~~

Hmmm....Alhamdulillah..seperti yang dirancang, solat hajat mohon aku ngn bb selamat selesai dibuat mlm ahad ari tu!
Semoga dengan keberkatan para jemaah termasuk kehadiran arjuna chenta ati, mak, ayah, kubaba dan Iman, doa ni sampai dan termakbul!
Amin~

Dah hampir 4 ari kat Ganu, cam besa la..klu nak blek KL tu mmg la sgt liat ok!
Rase tak ilang rindu kat mak ayah.
Paling aku tak suke bile part kene salam ngan peluk cium mak ayah!
Mula la rase nak nangis!
Pastu mesti dalam kepala otak pikir nak tukar Ganu!
Cet~
Seb baek ade ACH (arjuna chenta hati), klu tak mmg dah nanagis spanjang jalan!

To my beloved family...I LUV U SO MUCH!!!!!! muahzxsss
~x0x0~

p/s: Bb... nenek kate muke bb macam bb boy bile mama tunjuk gambar scan tu!
Huhu~~ Atuk, Nenek dan Nyang sumer gelak bile tgk gambar bb..sumer tak sabar tggu bb kuar! Mama ngn ayah pon sama!!

2 comments:

dcharmed said...

nak tgk jugak VJ!

Nurul Affendi said...

huhu~~
tadek la hebat sgt pown adda!!
ok2..weekend ni kite jumpe reramai kat umah kate ok?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails