Siap Sudah!!

Friday, January 22, 2010

Alhamdulillah!
Siap akhirnya report JPKA aku!
Laporan setebal 65 pg tu siap sepenuhnya pagi tadi.
Kol bape aku tak hengat!
Setelah aku dan konco-konco ku..Ain dan Dya (juga mereka yg terlibat secara tak langsung)
Ya..saya perlu nama kan mereka di sini sebagai penghargaan usaha keras dan gigih mereka berjuang bersama-sama demi sebuah laporan! Ahakzxs!
So..tadi pas anta 'ibu' report ke unit cetak untuk dicetak 52 copy yg len. Beban aku dah kurang beratnye!
Tapi harus diingat!
Azabnye blum abes lagi selagi meeting blum berakhir!
So..kene la tunggu 26 Jan 2010 ni yang aku anggap sebagai medan pertempuran!
Haha~
Pedih syal telinge klu dilaser nyonya kertu dan konco2nye!
Huhu~
So..hopefully kali ni much better than before sbbnye aku mmg all out untuk laporan ni!
Mane la tau kot2 laporan terakhir aku buat..ngehehe~

Setelah lebih 3 mggu meja aku bagai dilanggar garuda..akhirnye ketenangan dapat dirasai..
Bersih syal meja aku!
Haha~
Kejap je ni bertahan ni.. Nexwik bersepah balek!
Kompem!
So..petang ni aku nak siapkan Laporan suku tahun yg aku kene anta ke Kementerian.Nexwik kene pulun untuk monthly report prestasi perbelanjaan.
Dalam masa yang sama kene pulun untuk seminar Pengarah & JD.
klu jadi la..
Bleh botak kepala aku woit!!

Anak mama jgn pening2 ek..dok dalam perut diam2 ye sayang!!
Smlm kan men lagi die cube menonjolkan diri ye..tapi mama ngn ayah tatau la yg berbonjol kuar kat perut mama tu part mane?
Kepala ke?
Ke lutut? Tak pon kaki.

Huhu~
Ntah la..mama ngan ayah tatau la..
hehe~

Owh..Ms Chan ade call tadi.
Die kate Cik J has been arrived!
Yeay!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails