Kisah Delima

Monday, January 25, 2010

Haku smenanye tak paham erti mengidam tu ape..
Klu orang tanye aku ade ke tak aku ngidam2..aku jawab tadek!
Tapi bile aku trase nak makan sesuatu..sumer orang kate..
"Haa...tu mengidam la tu!"
Owh..gitu ek...

So far tadek la bende2 pelik yg aku nak!
Cume kekadang trase nak mkn eskrem tgh2 mlm.
huhu~
Seb baek punye arjuna chenta yang sgt memahami...
Maka segalanye dilayankan aje!

Aritu awal2 peknensi aku trase nk makan ikan kering!
MasyaAllah..time trase nak mkn tu la susah yg amat aku nk jumpe!
Seb baek ade kawan2 yang tolong masakkan dan bawak g opis!
Gedix la jugak!
Ahakzxs..

And now..aku trase nak mkn buah delima.
Susah gile aku nk jumpe.
Penah skali aritu Kak Fad bagi kat aku..
Thanzx alot makcik!!
Again..aku trase nk mkn buah delima.

Ade la skali ari tu aku ngn arjuna chenta hati pegi sesah Pasar Chowkit yang kononnye segala buah ko bleh cari kat situ!
Jalan cam sparuh mati mencarik buah delima..tapi still takde.
Geram la jugak!
Tapi malas nak ikut ati sgt.
Cari kat Giant pon tadek.
Kat jusco pon tadek.
Even kat Cold Storage pon tadek!
Ni yang geram ni!

Bebudak opis kate bukan musim!!
Aiyak!
Dan2 ni la bukan musim die!
Hantu btol!

Nape la aku tak ngidam cincin batu delima ke..
Macam senang sket nak carik!
Harga die la maybe mahal..huhu~~

Tak pon ngidam nek bas ekspress DELIMA...
murah sket kot...

Nak jadi citer...pepagi aku masuk opis tadi..
Kak nik terchenta..(Kak nik ni sgt baek ok! Die suke blanje makan kawan2 die! Dan sangat murah ati. Ilmu sket pon die tak kedekut.) tetibe tanye aku..
"Dapat tak buah delima?"
"Hmm...tak."
Dalam ati aku cam dh agak..mesti kak nik dapat buah delima ni!
Huhu~~

Rupenye mmg ye!
Yess!!!
Suke tak terkate aku ni!
Aku tau Kak Nik mesti tolong aku carik kan!
Ailebiu lah Kak Nik!

Dapat la 2 bijik buah delima utk anak mama!!
Huhu~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails