Demam Lagi~

Wednesday, January 27, 2010

Mmg macam2 pesen simptom pembawakan budak ni.
Ni dah masuk kali keempat aku demam.
Asal nak masuk bulan baru je aku demam.
Mase peknensi aku nk masuk 4bulan aku demam.
Nak masuk 5 bulan pon aku demam.
Nak masuk 6bulan, aku demam lagi...
And now...nak masuk 7bulan..again aku demam.

Smalam pas blek keje aku rase sgt tak larat.
Badan mmg panas.
Tetibe lak rase perut aku asek sakit.
Maybe anak pon cam tak senang duduk bile badan aku panas, pastu aku g slimut satu badan!
So maybe die dalam perut pon rase cam rimas.
Shian anak mama ek...

Seb baek ade suami tercinta yang tolong aku smalam.
Die belikan makanan.
Amek towel basah letak atas kepala.
Tolong slimutkan.
Tolong gosok2 badan...bagi aku lega sket.

Alhamdulillah demam dah kurang.
Kepala je berat lagi!
Rase nak muntah still ade.
Hopefully aku ok.

Ikutkan ati mmg nak dok rehat kat umah je.
Bukak je mata tringat keje kat opis yg tgh menimbun.
Kakak tiri lak sebok cuti skali.
Hangin lak aku!!
So nak tanak aku masuk le opis.
Punch kad tadi kol 10.26pg.
Nnt mintak bos sign la!
Kate g klinik!

Huh~

Untuk arjuna chenta thanzxs sebab jaga ayg mlm tadi! Luv u so muchh!!!!
Anak mama dok bebaek ek dalam perut. Mama cube kuatkan diri siapkan keje. Jgn risau arini mama tak blek lambat.Sharp kol 530 mama balek ye sayang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails