My Worst Nitemare

Friday, January 30, 2009

Sejak balek dari Teganu ni aku jadi cepat ngantok. Smlam pon blum pukul 9 lagi aku dah membuta. Tak sempat nak tido nyenyak aku dah dapat nitemare yang paling horror. Sampai bengkak mate aku arini g keje. Sumer tny nape mate bengkak.. "Tak cukup tido ke Cik Nurul?" Tak cukup hape kebendenye..TERLEBIH dah nih..haha~~ Tapi yang pasti mimpi smlm mmg horror. Siap aku nangis2 lagi. Aku mimpi En Fadil marah kat aku gegiler. Sampai tanak cakap ngan aku. OOOOhhhhhhhh... Tidak!!!
Bende yang paling aku takot bile aku ilang die...Tanak...Aku siap rayu2 dalam mimpi tu mintak die maafkan aku..Sedeh gak la scene tuh.. Klu aku wat filim kompem box-opis. Aku pegang tangan die tak lepas langsung. Kompem die tak leh tido lena smlm sbb aku kacau. Hahah~~ memang pon.. Last2 dua-dua bangun lambat. Aku punye pasal la tu. Eeee...bile aku bukak mate dari mimpi tu aku siap cakap lagi..aku tanak tido..tanak ade hari esok. Takot. Bunguks gak aku nih. Tu la..Tido tak basuh kaki. Men blasah tido je.
Bagi aku perkara yang paling aku takot kat dunia ni bile En Fadil tak pedulik kan aku. Takot. Ye la. Aku kat sini takde sesape melenkan die. Mak ayah jaoh. Klu nak call mengadu nangis-nangis pon karang wat diorang susah ati je. So En Fadil je la tempat aku ngadu sumer masalah aku. Klu die tak pedulik kan aku camne? Bleh gile aku kan? Nauzubillah. To En Fadil. U always b my Anugerah Terindah. Luv u so strong. ;)
..Ya Allah bagi kami yang terbaik ya Allah..
To my dad..hepi 60th besday. Arini besday die. 30/1/1949 - 30/1/2009. 60 years old. Tapi still cam 40. Beshnye diorang selebret kat kota bharu arini. Tadi pagi aku call kubaba. Die kate ayah tgh potong kek hazel cheese. Fuyooo..beshnye. Siap ym ngan diorang lagi. Aby ade sent gambar tadi aku tak dapat nk upload kat opis nih. Server slow kot. Nnt balek karang aku upload gmbr ayah potong kek~
To Dad..Smoga Ayah bahagia sampai ke Syurga..Amin~~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails