Dulu-dulu kan...

Thursday, January 29, 2009

Otw nak gi pasar tani ngan kak fad tadi..kitorang bleh plak tercerita pasal kedegilan zaman kanak-kanak. Sumernye kes Intan..budak pks aku terjatuh sampai berdarah kat lutut die tadi..Intan..jgn guna plaster tau..sapu minyak..Sian die...Kate Kak Fad..dalam family die..die mmg paling degil.Simptom anak kedua katanya. Ntah..bagi aku..anak ketiga yang selalu buat hal.The black sheep in the family. Sebabnya aku anak ketiga. Haha~.Memang aku degil pon. Tahap Dewa Merintang Angin Taufan degilnya aku ni. Malas gi skolah.Slalu men kotor. Slalu ponteng klas. Kene ikat kat tiang garaj. Kene rotan ngan batang paip. Kene boo kat perhimpuanan sbb tanak gi skolah. Cet. Teruknya aku nih. Bile cite ngan Kak Fad baru die sedar rupenya ade lagi yang lagi dasat dari die. Haha~. Alhamdulillah jadi manusia gak aku nih. Dah siap jadi wife org lagik.Haha~. Sian En Fadil. Dapat wife yg degil cam aku. Hopefully anak tak ikut prangai aku nnt. Amin!
Citer pasal En. Fadil..hmmm...ntah ape die buat kat umah kan? Ntah kat umah ke kat kedai die tu. Hmm...Camni la dugaan orang berkawin. Asek salah faham jerk. Klu ikutkan prangai buruk aku mmg dah lama aku balek teganu. Tapi tak bleh. Surgaku di bawah telapak kakinya. Kene hadapi dengan tabah.
Susah la klu En Fadil merajuk. Kalah perempuan. Mesti aku yang kene pujuk. Cuba klu aku yang majuk. Mati hidup balek aku yang kene pujuk diri sendiri.Haha~. Skang baru aku tau. Ade lagi yang degil tahap tinggi sket dari aku. Klu nak dipikirkan. Mmg padan muka aku. Mase kecik dulu slalu susahkan ati mak ayah. Buat diorang sedeh siang malam pikir pasal aku. Skang?Karma orang kata. Turn aku lak sedeh siang malam bila pikir pasal En Fadil. Apepon. Ayang sayang abang sangat2.Nnt ayang blanje abang mkn kay ep si. Aik tak bleh la sayang. Boikot! Takpela..makan ayam goreng ayang masak pon sedap kan..?
Aiseh.Keje banyak lagi. Siapkan keje dulu bleh Pn Nurul??

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails