Larome Apple Stemcell Slimming Serum

Sunday, November 23, 2014

Kenal tak Larome Apple Stemcell Slimming Serum?
Produk paling hangat sekarang ni. Rasanya semua pakat mencari Larome sekarang ni. 
Meh nak stori sket pasal Larome ni. 
L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum direka untuk menghasilkan hasil yang hebat kepada pengguna. Ia bukan sahaja untuk membakar lemak anda, ia membantu membentuk badan anda, menghasilkan enam pek anda (pembina badan), menghilangkan selulit dan stretch mark.
Kandungan stem sel epalnya menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis selain membentuk pigmen kulit. Dengan kata lain juga, ia berupaya membaiki tisu dan sel dalam badan dengan efektif dan akhir menghasilkan sel baru dengan untuk kulit.
Formulanya yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan dapat membantu memecahkan lemak, menyahkan toksik dan air yang berlebihan dalam badan. Jadi ia akan menghalang pembentukan lemak disamping melancarkan pembuangan air besar dan kecil sekaligus menggalakkan pemecahan sel-sel lemak dengan kesan termo sehingga dapat melangsingkan badan anda. Selain itu, ia membantu mengurangkan selulit, stretch mark memperbaiki tona kulit yang lebih baik.
Serum ini dihasilkan melalui PhytoCellTec oleh Dr. Fred Zulli, saintis tersohor Barat menggunakan epal liar yang hanya terdapat di negara Switzerland sahaja. Beliau melihat ada keganjilan pada epal liar ini kerana meskipun terbiar dibawah pokok selepas luruh selama 3 bulan, buah ini tidak kecut dan rosak sepertimana buah-buah epal yang biasa kita makan.
Buahnya didapati masih segar kerana stem selnya yang unik dan dapat mengekalkan buah ini seperti keadaan asalnya walaupun lama terbiar. Epal ini dinamakan Uttwiler Spatlauber. Ia mempunyai banyak khasiat serta istimewa kerana berupaya kekal segar dalam 6-8 bulan walaupun tidak diletakkan dalam peti sejuk. Ia kaya dengan Phytonutrien, Protein dan mempunyai sel hidup yang lama.
Produk yg amat2 berkesan untuk menguruskan badan dan akan nampak hasilnya dalam 24jam setelah digunakan.
✔ Mengurangkan kesan parut selepas bersalin
✔ Tanpa risiko kesihatan.
✔ Tidak perlu berlapar.
✔ Hanya kurangkan sedikit amalan pemakanan (Bagi mendapat kesan yang lebih menakjubkan).
✔ Dapat bakar lemak anda dalam masa 24jam.
✔ Dapat mengurangkan kesan parut selepas bersalin bagi wanita.
✔ Dapat mengempiskan perut muncit!

En Fadel sendiri gunakan Larome ni awal dari aku. Almaklumlah...ibu mengandung tak boleh nak pakai demi keselamatan. Huhuhu...Yang bestnya, seluar 2 tahun lepas yang dia beli dan tak boleh nak pakai dah kes perut muncit disebabkan 'kebahagiaan' (hahaha) die dah boleh pakai dan siap berlagak dengan wifey dia! (mana mak tak hangin,,mak nye bentuk badan dah macam tong drum masa tu...) So disebabkan itu...dalam tempoh berpantang ni mak terus pakai..Alhamdulillah baru seminggu consume perut dah kurang 1 inci! Woohooo!!! Hebat tul Larome ni!

Jom kita review beberapa testimoni dari pelanggan yang dah guna Larome ni!





Oh Yesss..Orang tanya berapa hengget satu Larome ni?

RM 150.00 SM/RM 160.00 SS (1 BOTOL)
RM 300.00 SM/RM 320.00 SS (2 BOTOL)

TAPI... KORANG BOLEH JIMAT SEHINGGA 40% dengan...

BELI 4 BOTOL DGN HARGA

RM 350.00 SM/RM 360.00 SS

FREE POSTAGE
FREEGIFT *


So ade sesape nak try?? Cepat call/sms/whatsapp/telegram ke 012-9626247 (no aku ler tu) atau 016-7736247...


Rugi tak try...!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails