Dengan izin Allah

Saturday, May 3, 2014

Alhamdulillah. I am pregnant again. Tq Allah.
Ikutkan apa yg dirancang memang tahun ni kalau boleh bertambah seorang lagi anak syurga dalam keluarga.
Alamdulillah....semoga pregnant kali ni baik2 sahaja.

Sebenarnya pregnant kali ni aku  alami alahan yg sangat teruk. Dalam minggu ke 7-12 aku berdepan dengan hyperem yg sangat melampau. 3 kali warded. 37 botol air. Terlantar dalam bilik. Dalam sebulan hanya 3 hari aku mampu pergi kerja.8 kilo berat aku turun.

Sebelum tu aku alami bleeding (walaupun stain brownish)selama 2 minggu berturut turut. Sangat menduga ian kali ni.

Alhamdulillah. Sekarang semakin pulih walaupun buka  100%.

Still tak boleh bau apa jua jenis bau sama ada wangi atau busuk. Still tak boleh telan pelbagai makanan. Heartburn masih belum hilang. Rs sakit sentiasa ada.

Alhamdulillah. Dah nak masuk 14weeks. Please pray for me. Semoga sakit ni semakin hilang dan aku dpt makan dengan baik. Tq Allah...tq atas rezeki ini!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails