Mohon dipanjangkan umur

Wednesday, May 16, 2012



buah hati mama semua ni..


Sejak dari tadi mmg aku dah takbleh nk fokus.asek terfikir pasal stori yang kakfad bgtau tadi. Tragedi Lancer. Ramai yang dah tau tapi aku baru je tau sbb sebelum ni aku malas nak amek tau pasal cite2 yang menyayat hati ni. Lagi2 la bila melibatkan anak kecil tak konfem tak faham apa pon.

Agak2 korang nak tau korang google sendiri la. Aku mg tanak bg link sbb aku tau korang pon konfem tak lena lepas bace...

Tetibe teringat anak2 kat rumah...maisarah dan iyas...buah hati mama.

Ya Allah aku mohon dipanjangkan umurku dalam keberkatan supaya dapat2 anak2ku sempat bermanja dan merasa nikmat kasih sayang aku dan suami. Amin.

Ok. Aku tak sabar nk balik!

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails