harta akhirat mama

Wednesday, May 9, 2012



Mama mungkin tidak mampu untuk mengejar harta kekayaan di dunia! Lagi dikejar mama pasti lagi banyak yang mama takkan perolehi. Mama dambakan kasih dan sayang Allah. Untuk terus menyayangi mama dan kita sekeluarga. Ayah, maisarah dan Iyas serta keluarga besar kita yang lain. Mama sering berdoa semoga Allah bantu mama dalam segala hal! Termasuklah dalam membesar dan mendidik kamu berdua. Harta dunia akhirat mama.

Doa mama tak putus untuk anak2 mama. Semoga Allah sentiasa melindungi dan memelihara kalian berdua. Mama tak mampu menjaga kamu sepanjang masa. Segalanya mama serah pada Allah. Semoga kamu berdua sentiasa di bawah lindungan Allah.

Mama dan ayah cuma harapkan suatu masa nanti bila ajal mama dan ayah dah tiba...kamu semua anak2 mama yang akan berdoa untuk kami berdua. Mendoakan kesejahteraan kami di sana. Itu harapan mama dan ayah.

Ya Allah bantu aku untuk mendidik anak2 pinjamanMu ini ke arah yang benar. Bantu aku untuk sentiasa bersabar dan tenang dalam mendidik dan membesarkan mereka. Terima kasih atas pinjaman ini ya Allah.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Anonymous said...

betul. anak anugerah+amanah Allah. harta terbaik yang kita ada. bukan senang nak pikul tanggungjawab ni. moga semua ibu bapa diberi kekuatan mendidik anak dgn cara yang terbaik.
~ummi imaan (naz)~

Nurul Affendi said...

btol naz! harta kita di dunia dan akhirat kelak. besar tanggungjawab mak ayah ni! semoga anak2 kita semua menjadi muslim yg bertakwa! amin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails