Hari Jumaat Yang Mulia - Kita tolong doa sesama boleh??

Friday, April 6, 2012

Aku hanya sekadar silent reader yang selalu mengikuti perkembangan pasangan dan keluarga ni.
Pagi ni aku baca lagi entry terbabru dari moon..klik sini untuk tahu lebih lanjut!

Aku bukan doktor atau bomoh atau ahli silap mata yang boleh sembuhkan kembali Norma.
aku hamba Allah yang punya hati rapuh.Terkedu kejap aku bila baca entry moon.

Ya Allah...tak dapat aku bayangkan perasaan keluarga rapat norma!
Terbayang aku muka Rafiq yang sangat comel itu.

Sempena Jumaat yang penuh mulia ni pekata kita semua doa supaya Allah kurniakan hati yang kuat utk semua ahli keluarga Norma dan Talib. Allah know the best! Kalau tanak solat sunat pon doa kat meja masing2 pon dah kira baik! Jom ye semua!!!

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, dengan kuasa Mu yang Maha Agung, aku mohon supaya diberi kekuatan kepada keluarga Norma dan Talib. Aku mohon segala yang terbaik buat mereka sekeluarga. Amin"

notakakiku: speechless.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails