Quality Time with your kids...ade ke korang??

Wednesday, March 14, 2012

sedih sangat. smlm mmg dah janji dgn en fadel nk balek awal. las2 ade sorang customer tu kate nak datang tgk kad. die janji beh kuang kol 6. tapi die dah cakap maybe die lewat sket. aku diskus la ngan en fadel nk tggu ke tanak. las2 decide nak tggu. beh kuang kol 6:30ptg die sampai. ok la. diskus2 beh kuang 10min die balek. en fadel pon gerak dari kedai ke opis aku nk amek aku. dah makan mase. jalan jem sbb ujan ptg smlm. las2 kitorang pas magrib dari opis aku sbb takot tak smpt nk solat klu gerak before magrib.

pastu en fadel ajak cari barang. ke hulu ke hilir las2 jam dah tunjuk kol 1030 malam! haish! aku kat OU lagi time tu! nak kuar blek jalan sesak! malas nk layan jem aku tido dalam kete. sedar2 dah kol 1130. time tu aku kat kedai runcit. beli barang basah untuk rumah sket. ish. dah lewat giler dah! sampai umah tepat kol 1145mlm. tgk maisarah dah tido dah. iyas pon sama! rase sangat sedh.

aku tinggalkan diorang smlm pon diorang tgh tido. blek pon diorang tido! aduyai! apa la nak jadi dgn kiotrang ni. sebok sangat cari duet ke hape??? sian anak2 bape jam la diorang dapat borak n gelak2 ngan mama ayah die?!

so petang ni en fadel tekad!

"balek awal tau petang ni! ade customer nk datang lepas kol 6 jgn layan!"

ok!


notakakiku: miss my kids..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails