kenapa takde stori pasal iyas?

Tuesday, January 17, 2012

erm. ramai yg tanya pasal aku tak stori pasal iyas dalam blog aku ni?
bukan tanak stori masih belum berkesempatan.
untuk kawan2 yang jaoh. iyas skang makin sehat.
dah expert meniarap pon!
bercakap pon bukan maen.
tapi dalam bahasa dia lah.

makin tembam bam bam.
bulat sangat.
gambar? bukan niat aku nk sorok anak bujang aku.
kamera aku kan ilang.
ILANG!!!!
masih belum berganti.
hp aku pon dah rosak. skang gune hp cikai je.
amek gmbr tak santek langsung!
huh~

maisarah?
makin bijak!
makin faham situasi yg die adalah sorang kakak!
hahaha~ tang mane ntah?!

aku? hidup mesti diteruskan.
adanya en fadel dan anak2 di sisi. idop jadi semakin bermakna.
ayah tetap di jiwa. dan sentiasa di hati.
rindu tak usah cerita. ade je yg buatkan aku teringat ayah.
asalamualaikum ayah.

notakakiku: bonda plan utk buat aqiqah iyas cuti raya cina ni. skali ngn majlis tahlil buat ayahanda. InsyaAllah.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails