entry terakhir 2011

Saturday, December 31, 2011

kejap je dah sampai hari terakhir 2011 dah. ni entry last utk tahun 2011. bnyk semenanye stori yg aku nak cerita. tapi disebabkan aku sebok ngn iyas n maisarah maka tertangguhlah segala niat murni tu.

2011...mmg penuh dengan cerita. sama ada dijangka mahupun tidak dijangka. tulah kehidupan namanya. papepon 2011 akan aku tutup dengan hati yg tenang.

penghujung tahun 2011:
1. aku dan fadel dah jadi parents utk 2 org anak yg comel dan sehat. maisarah dan iyas.
2. maisarah dah semakin bijak dan petah bercakap dalam bahasa yg so far bnyk lagi yg aku tak paham. alhamdulillah.
3. iyas semakin sehat dan membulat.alhamdulillah.
4. aku dan en fadel semakin giat mencari rezeki halal utk anak2 kami. alhamdulillah rezeki makin bertambah.
5. maisarah dah mula tunjuk ciri2 kakak mithali. setiap pagi bangun mesti cari iyas dulu. pantang orang laen pegang iyas. kiss iyas setiap hari. tepuk iyas setiap kali iyas nangis. alhamdulillah.
6. mak dah mula hepi bile dapat tau aby akan mula bekerja di hospital kuala terengganu mulai 16 januari 2012. alhamdulillah. hilang sikit rasa gundah dalam ati aku.
7. kami adek beradek akan terus kuat semangat walaupun tanpa ayah di sisi demi bonda tercinta. sekuat semangat ayah. insyaAllah.
8. masih banyak urusan yang kami perlu selesaikan utk bonda. insyaAllah sikit demi sikit akan selesai tahun hadapan.
9. aku dah mula planning another business next year which is mmg aku harap sangat will opening soon. ganbatte nurul!
10. aku dah ade maid baru. walaupun lembs aku redha dan pasrah demi anak2 aku! ahakzxs.

utk tahun 2012 ni terlalu bnyk perancangan yang aku dan en fadel nk buat. semua utk anak2. insyaAllah. aku nak hidup aku sekeluarga lebih diberkati dan dirahmati Allah. yang penting aku akan sentiasa berusaha menjadi anak yg soleh dan isteri yang solehah. juga ibu mithali. aku nak doa aku sampai ke ayahandaku. aku nak cium bau syurga dan aku nk besarkan anak2 dengan didikan agama yg secukupnya. inssyaAllah. doakan aku ye.

ayah...setiap detik masa kaklang rindukan ayah. terbayang wajah ayah dan terngiang2 suara ayah. kaklang redha tapi jauh dalam sudut hati kaklang kaklang rindukan ayah. insyaAllah kaklang akan lakukan yg terbaek utk kita sekeluarga. insyaAllah. semoga ayah tenang d sana. amin~

notakakiku: selamat tinggal 2011.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails