tak sabar nak cuti

Thursday, September 29, 2011


20.10 tarikh due!
kalau ikutkan plan aku tinggal lagi 6 hari je aku nak kerja pastu aku mula cuti  bersalin.
sangat la lama aku rase 6 hari bekerja tu!
tak sabar nak bangun pagi kol 630 bukan lagi kol 5 pagi!
hahahah~

yg paling best aku tak sabar nak spend mase ngn maisarah before adek iyas die kuar!
ikutkan ati aku mmg aku dah nak start cuti nexwik.
tapi sbbkan komitmen keje aku kene hold sminggu lagi.
tanak la orang cakap aku ni maen lepaskan tanggungjawab je.
kalau bleh aku nk bersalin dalam keadaan tenang.
karang kang tetibe tgh push ade lak yg call tanye report! hahaha~

notakakiku: 2 ari lepas aku keje dgn tenang. tetibe arini kepala aku berdenyut2. nape ntah.

1 comments:

zati embong said...

Selamat bersalin kak.moga2 semuanya selamat dan d permudahkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails