Salam Aidilfitri buat semua!!

Monday, August 29, 2011

 
Esok raya!
buat semua especially mak ayah kat ganu, ibu mertua ku, adek beradek ku, dan adek beradek iparku (eceh..macam diorang layan je blog aku ni hah!)
juga untuk sahabat yang aku kenal rapat atau pun yg layan blog aku ni dari jaoh.
untuk musuh aku pon sama..salam aidilfitri.
utk jiran aku yg langsung tak pandang aku time nak kuar opis aritu!
pon sama la slamat ari raya!
hahaha~

tahun ni kiotrang beraya bertiga lagi.
eh..3 and a half!
insyaAllah tahun depan berempat...! lagi meriah mak oi!

ati2 di jalan raya.
kalau ngantok sila la tido di tepi jalan ek! jgn tido sambil korang drive! bahye wei!

semoga perjalanan korang sume selamat pegi dan selamat kembali ke destinasi asal!

notakakiku: before balek bp nk sggah cari tudung raya dulu! nyempat...!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails