Entry Lepas Geram

Monday, July 4, 2011

adek saya tak sehat.
sian die.
saya mmg susah ati.
plan nak balek kuantan jenguk die.
ati ni nak sangat balek!
tapi saya perlu attend satu short course yang sangat berguna utk saya!
saya juga ade tugasan penting yang perlu saya lakukan arini.
tugasan telah diagihkan.
part saya dah setel.
ade orang tu part die blum setel.
sesuke ati mak nenek die maen pas kat saya!
alasan die kene pegi dewan attend short course tu jugak!
eh helloo.....saya pon kene ek!
kalau saya tau die maen lepas tangan macam ni mmg saya teruskan niat saya ke kuantan!
biar die terkial2 siapkan keje die!
sekurang2nye die tau yg die tak patut lepas tangan cam tu je!

yang buat saya lagi geram...
utk kursus petang die pon tak masuk dewan.
saya terpaksa tak masuk dewan walaupun niat utk dapatkan ilmu tu berkobar2.
sampaikan tepakse tangguhkan niat nak jenguk adek saya sakit kat kuantan!
alih2..die pon sama tak masuk dewan.
nak kate die sebok siapkan tugasan die..tadek la pulak.
sume dah longgok atas meja saya!
saya geram!
kalau stakat melopong nganga luas2 dpn pc ala2 bz..baek tak yah!
saya kat sebelah rase cam menyampah sangat!

saya rindu mak ayah saya.
saya kesian dengan adek saya!
semoga adek saya cepat sembuh.
aby jangan risau ye..kaklang doakan aby cepat sehat!

notakakiku: saya sayang adek2 saya!

1 comments:

Cik Puan Kocik said...

hu hu ...sabar ajelah.mog adik awak cepat sembuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails