maisarah masuk taska! part 3

Friday, June 3, 2011


nampak tak mana anak aku?
kire orait la kan die nak dok ngn bbdak lain kat luar.
ni die tak pasan aku ade kat luar pintu taska.
eh bukan..ni bukan day 3..
ni masa aku nak amek die smlm.
lepas kejadian terngendap2 tu aku jadi sket rasional.
insyaAllah maisarah ok kat taska.
bile aku amek smlm tgk die cam senyum and greet sume orang perasaan lega tu bertambah2.
tu seb baek tak bleh jalan lagik.
aku rase kalau dah dapat kaki memang explore satu taska!
tak sempat aku nak snap gmbar laen die dah nampak aku!
pelagi..merangkak tak hengat! laju kan maen!
bile aku dukung je die terus peluk sambil tepuk2 belakang aku!
ewah!
aku suh die babai sume kawan2 ngn cekgu cekgi!
sangat cool je die babai sume orang! siap senyum lebar!
petanda baek la tu kan??
alhamdulillah..

day 3
tetap seperti biasa.
merengek tanak dok ngan cekgu cekgi die!
mama pe lagi ...caboottt!!!!!

notakakiku: bukan mama tak sayang atau sengaja tinggalkan maisarah kat taska. i luv u more than everything and i want the best for you! muah2!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails