kashaf imani

Monday, February 28, 2011

aku rase aku la orang yg last post pasal kashaf imani.

pada sape yg tatau ape mendenye kashaf imani tu meh aku tolong tampal kat sini.


ni la dia..
telemovie keluaran radiusONE.
skrip shahrulezad. dengar nama shahrulezad korang mesti dapat agak stori ni best kan?

klu dulu dengan cite sinderella. pastu cite rona roni makaroni. lagi merah puteh. dan lagi tari tirana. pastu antara garisan yang menang award banyak giler ari tu. kan sumer cam best je kan? pastu kompem mesti ade makcik bella tu. ntah ape name die yg aku ingat makcik bella tu je. wakakak.

kali ni dalam cite kashaf imani makcik tu tetap ade. aku rase agaknye die tu sedara mara shahrulezad ni tak? ntah wallahu'alam.

aku bukan nak cite pasal makcik tu. aku nk stori pasal jalan cite kashaf imani yang memang BEST GILER!!!!

ok2. nape aku kate best.
yang pertama-tamanya..dah jadi sebab utama aku nk nengok cite ni adalah disebabkan hero die adalah hero pujaan hatiku..ekekekek..
BETO KUSHAIRY...ntah..orang jawa kot die ni!
i likkeee!!!!!
die ensem. cam kiut2 gitu. belakon pon sangat mantap. first aku kenal die kat GENG SURAU..
razif aka mayat.
hahah~ best siot die berlakon. so sejak siries tu aku mule rase die ni patut aku minat. hahaha.
tapi ku kuciwa akhirnya..die dah KAHWEN okek! eh..apsal nk keciwa lak ni. ekekeke.

yang kedua sebab ade amani dan yang ketiga aku tengok screenshot die yg sangat menarik buat aku tertarik nk nengok stori ni.

cite ni lebih kepada kerohanian. ye la..lately ni kan ramai btol yg buat stori pasal keagamaan ni. bagus la klu dapat menyedarkan orang ramai. tak banyak pon sikit. kan???
dalam kashaf imani ni mmg tersentuh naluri hati ko. camne orang yg seburuk-buruk iman yang manusia nilai bleh kembali memohon pertolongan Allah.
aku ingat cite ni cam cite2 melayu laen. cliche.
tapi korang tengok ah sendiri!
kompem korang kagum dan kompem la air mata meleleh.
hahahah. maisarah terkebil2 tengok aku lap air mata aku yg berjujuran kluar!

diselangi lak dengan OST die yg memang menyentuh kalbu.
lagu Tiada Duka yang Abadi - Opick.
kompem la tersentuh hati jahat korang!

cakap banyak pon tak gune..klu astro tayang lagi cite ni jgn lepas pluang nontonnye.
aku kompem tgk lagi skali.
klu yg tadek astro korang bleh download kat internet ni. berlambak. google je kashaf imani.
ramai la yg dapat tolong korang.

tengok oi! rugi tak tengok!
Beto Kusyairy mmg ensem eh..lebih lak!

notakakiku: sesama pikir balek. ade tak korang penah kecikkan ati mak korang. mane tau kot2 esok masa kita lak yg dah sampai. sape tau?

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails