aku yang bongkak

Thursday, February 10, 2011

keje aku kali ni TAK PERFECT lagi!
ni dah masuk entah kali ke berapa dah aku buat report yg sama.
but still ade masalah typo jugak!
letih!
tak penah yg perferct keje aku!

tapi tetibe satu ayat sentap budak opis aku bagi. bbdak kat opis aku ni dah merangkap kengkawan aku dah..ayat die beh kuang camni..

haku: tak penah nk wat keje perfect kan?
haku: bile asek cover je yg salah bile dah btol yg laen lak salah!
haku: sakitnye atiku ini!
La Dolce Amira: kiter berusaha allah menentukan
La Dolce Amira: musti ade sbb Dia buat camtue
La Dolce Amira: nak uji hambanya
haku: fuh..seb baek ko tenangkan aku
haku: klu tak mmg dah aku terjun bangunan ni!
La Dolce Amira: kalo kiter asek perfect jek nnti kiter bangga diri
La Dolce Amira: padahal semua yang bek dari Allah
haku: ye la kan...
haku: btol cakap ko
La Dolce Amira: yang buruk kelemahan diri kita sendirik

ayat mmg sentap. tapi aku suke. dan2 tu jugak aku beristighfar. btol jugak kan? klu aku nye keje perfect kompem aku ni dah jadi sorang yg bongkak. bangga diri! kan??Allah tau yg terbaek utk hambaNya dan die tau aku ni sorang yg cepat berlagak klu keje aku tu hebat. maybe la kot kan?

so ade baeknye die turunkan sket darjat aku ni....aku berusaha..yang selebihnya aku berserah dan bertawakkal. smoga aku dijauhkan dari golongan yg riak dan takabbur. amin.

notakakiku: lindungi keluargaku dari musibah yg boleh membinasakan iman, hati dan taqwa. amin~

update: lepas memikirkan komen cik noor, aku tukar nama atas jadi camtu...ikut nasihat cik noor! ekekekek. tapi bile google still ade kat situ..haih~ naseb la..glmaer la pas ni!

3 comments:

dcharmed said...

suruh IT department kau beli dewaneja / mykamus. install kat semua pc... confirm takde salah eja dah...

fadhilah said...

bile ade ORANG TU google name korg dua kompem jumpe! letak name samaran la. la dolce amira ke.. wakakaka

erlyn erlyana said...

wah entry khas untok shaye..sangat bangga..muahaha alamaks terlebih sudah..semua yang baek dari Allah..istifar..~amin~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails