aku nak anak ramai

Saturday, February 26, 2011

ramai yg tertanya skang ni aku peknen ke?
yang mana ingat aku peknen tu korang mmg salah!
aku blum peknen. tapi dalam usaha nk baekkan sistem badan utk peknen yg seterusnya.
aku tak cam korang yg senang utk peknen.
siyes aku jeles tgk kawan2 yg senang sangat peknen.
tak cam aku...asal ade peluang peknen je mesti tak dapat teruskan.
end up mesti gugur!
sedehkan??
mujur la Allah dah kurniakan maisarah utk aku dan en fadel.
wat if anak kitorang maisarah sorang je?
sedeh nye....
aku nk anak ramai.
at least ade 4!
klu lagi ramai lagi bagus!
semoga Allah berikan aku pluang lagi utk timang anak lepas ni.
hopefully tadek lagi cite sedeh aku ngan en fadel kene hadap.
semoga Allah berikan aku kekuatan dan jaohkan aku dari orang2 yang sentiasa dengki dan jeles ngn aku ni.
Allah berikan kelebihan utk setiap insan!
bersyukurlah...

notakakiku: usaha, doa dan tawakkal..tu je yg aku mampu.

1 comments:

Yu'xan Lee said...

Bagus2 niat tue paling penting, hehee...sonok bila anak ramai sbb meriah kan, teringin gak tp dah takdir mungkin setakat 3 saja, itupun kalo tuhan murahkan rezeki, kalo tak terima saja ketentuannya...

zura doakan semoga tuhan mudahkan segalanya untk nurul ngan family, amin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails