turn aku plak bengang ngan gagak itam!

Friday, January 14, 2011

aku mc smalam. kes cirit birit dan muntah2. bukan sebab salah makan tapi sebab aku yg diet tak tentu hala. las2 perut aku dah masuk angin. smalam perut aku penuh dengan gas!!! aiyak. padan muke sape suh diet?? ah. tak kire kene diet gak!

ok2. aku bukan nak stori pasal cirit birit aku yg sememengnye tak sedap didengar tu! aku nak stori pasal sekor gagak itam kat opis aku ni. wakakaka. aku baru dapat emel die. slame ni member2 aku dah bnyk bengang ngan die ni. aku tadek la sangat sbb aku jarang berhubung ngan die. tup tup pagi  ni aku bukak emel aku dapat emel dari die.

haih. ayat laser sey! aku malas nak stori panjang2 tapi ayat die cam bagus. meh aku tempek antara ayat maut die...

Diharap pegawai puan dapat mengenalpasti kod peruntukan dan perbelanjaan yang salah dicaj bagi vot B27, bukan sekadar kunci masuk amaun untuk menyediakan laporan prestasi semata-mata. 
 omaigod! terguris ati dan perasaan aku key! ade je yg tak kena klu anak buah aku wat keje kan..ok2..klu ko nak men kasar silakan. tawun ni turn lak tunjuk pandai. tunggu la aku study pasal deposit kerja! siap ko! wakakaka. jahat tak aku?

oh yes..btw unit aku ni bukan semata nak semak report yg jkr negeri hantar ok! bukan unit gagak itam ke yg pantau pengurusan projek?? sila jawab!

notakakiku: aku rimas klu orang nak tunjuk bagus ni. slow talk kan boleh!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails