Sistem Star Rating (SSR)

Tuesday, January 18, 2011

akhirnye result SSR keluar pon. Walaupun tak dapat 5 star tapi aku yakin apa yg dapat tu adalah yang terbaek yg mampu kami semua usahakan demi jabatan kami.

to Eija yg dah pindah ke Perlis tu..harap ko hepi sebab usaha ko bersengkang mata demi SSR ni berbaloi!

to anak2 buah aku yg mmg bertungkus lumus berusaha untuk dapatkan yang terbaek. aku ucapkan jutaan tahniah. giler hebat kite dapat antara markah yang tertinggi. harap korang sume puas ati. tatau camne nak cakap hepinye aku bile dapat results camni. 98.45%! klu zaman aku blaja dulu aku dah rase bangga klu results pekse aku camni. tapi tatau la korang camne kan?

ade yg tanye aku. 98% je? nape tak 100%? terkelu jap aku. kenapa ye? takpe la. yg aku tau kitorang dah bertungkus lumus dan berusaha menyiapkannya. yang selebihnya adalah doa dan tawakkal. alhamdulillah dengan pencapaian yg ada.

aku mmg tak bleh ingat kes ssr. pasal ssr mcm2 jadi kat aku. gado ngn bos. BF maisarah tergendala. terpaksa bermalam kat opis. keje macam nak gile. macam2 la. tapi aku mmg bersyukur sbb dapat bbdk yg sangat rajin. walaupun bos besar tak bape nak amek peduli tapi aku harap bbdk ni tak terkilan dan aku cuba buat yg terbaek utk semua!

meh aku attachkan emel dari ketua bahagian aku:
makan2 tadek ke bos??
congrats korang sume!
ain
dya
syila
nor ain

tanpa korang tak mungkin pengurusan kewangan dapat 98.45%

kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak...jutaan terima kasih dan tahniah dari aku!!
Yippiii!!!

notakakiku: terima kasih yang tak terhingga kepada en fadel yang sudi menemani saya hingga lewat malam di pejabat dan kepada anak mama maisarah kerana paham situasi mama..ailebiu both!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails