juara AJL 25

Monday, January 10, 2011

kompem sume orang dok sebok stori pasal AJL mlm tadi. to ana raffali. congrats!

dari awal lagi en fadel cakap ana raffali yg menang. aku tgk macam tak sbb macam besa je performance die. lagipon aku tak bape minat die. ekekeke. aci ke kire maen minat aku lak?

memule die kuar pakai baju kurung tu nampak suwit! bile die tukar pakai baju merah mentang2 nak raya cina dah tak bape nak suwit lak!

tapi kire best la die sbb duit tu dia dapat sume tak yah nak share ngn sesape dah. cume kene bayar duit prop ngn dancer la kot. kan? ramai tu antu2 yg die nak kene bayar. huhu~

korang perasan tak  baju yuna malam tadi tak best langsung. tu advise dari hana tajima ke? hmm...dah cam lady gaga lak aku tgk. kan? tapi die bawak lagu cinta sempurna mlm ni mmg feeling abes. kire good intro la. awal2 lagi dah buat org meremang.

hmm...ni plak part aku. mlm tadi kan ally ade offer iPhone4 kan? syaratnye mudah kene retweet balek gambar yg ally amek mlm tadi. maka berebut la orang ramai retwit gambar tu. aku pon sama join. huhu! bajet bleh dapat iPhone4 free. haha. tadek rezki. ade yg lagi awal dan lagi tepat. huhu. klu tak dah bleh bagi adiah kat en fadel kan? besday die dah dekat dah tu. aiyak!!

papepon to all winners...congrats..!!!

notakakiku: shut up no shut up..dah senin dah weh!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails