tenangkan keadaan

Wednesday, December 1, 2010

kepala aku dah berserabut.
ntah bende ape ntah aku pikir.
ok2..malas nk pikir.
utk nak legakan sket traffic dalam kepala otak ni...aku terjah la jap blog mami uyun.

rerupenye die dah umumkan pemenang utk contest papa and baby!
hmm...tadek rezki maisarah la kali ni...

takpe2..laen kali mungkin.
anyway..aku dok scroll down rerupenye bnyk entry die yg aku miss...
antaranya yg ni...

http://mamiuyun.blogspot.com/2010/11/top-10-papa-baby-contest-kategori-cute.html

die rupenye ade declare top 10 bagi kontest tu! tak sangka maisarah dapat masuk ke top 10! yeay!!
big hugs utk anak mama!
ni anak yg kiut ke bapak yg kiut ni??
wakaka~

tak menang takpe maisarah.
dah tercalon tu dah kire gempak gak la!
sebab ni kan first time mama gatal masukkan maisarah dan kontes bagai!
hahaha~

ni la die antara yg tercalon. tu gambar maisarah ngan ayah!


nak tengok yang len klik kat pic tu!
anyway tahniah la kepada baby2 yg kiut yg menang kontes ni...
dan kepada sidekick diorang..slamat berinterframe bersama!!! huhu~

notakakiku: nak join yg laen lak!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails