my bad day!

Tuesday, December 14, 2010

cough! yep! still not ok! dah masuk 3rd week aku batuk cam nak terkeluar anak tekak! ubat batuk dah 3 botol abes. ni dah beli yg baru! still tak baek2!
dugaan sungguh!
i'm having my heavenly week before i have to get back to my BORING life! huh~ ingatkan dapat la enjoy sepuas2nya.
but somthing happen to me...
i got bad injuries kat blakang badan! cam sakit urat! every nite aku mesti nangis sbb sakit die Tuhan je yg tau! lelagi la bile aku batuk2! masyaAllah.. rasa cam nak tercabut tulang kat dada aku ni! sakit sangat!! aku tatau exactly which part badan aku yg sakit. tapi yg pasti area dada tapi kat belakang badan.
bbtol sebelah tulang belakang aku! en fadel hanya mampu tolong urut2kan. but frankly speaking he's not good dalam bab urut2 urat yang terseliuh ni! urut len ok! hahaha~ sensored!
so behempas pulas la aku ngn en fadel mencari sesape yg tau mana2 makcik tukang urut yang bleh tolong aku setelkan masalah aku ni! alhamdulillah i've got one. kene buat appointment makcik!! hahaha~ jgn tatau kellas tau tukang urut ni!
so the appointment will be tomorrow petang! damn! aku tak suke bile buat appoinment! sebabnye dalam keadaan aku yg sangat sakit ni buatkan aku tak sabar nak tunggu ari sok. bile aku tak sabar nak tunggu ari sok makanya ari2 aku akan berlalu dengan pantas! ini bermakna my heavenly week akan berakhir dengan sangat cepat! takkkk sukeee!!!!!
eh korang paham ke aku cakap pe! paham takpe..tak paham abaikan!
tringat mase aku lumpuh dulu. time tu umur aku 13 tahun! Ya Allah..jauhkan aku dari bende2 tu sume! takot rasenye! apa yg bleh aku cakap rase sakit blakang aku ni cam memule aku rase sakit before my both legs disfunction! oh Tuhan...bantu hambaMu ini!

notakakiku: masih gagah utk siapkan kek coklat aku yg sangat sedap!! kak fad sila la jeles!! wakakaka~

1 comments:

Ummu Adnin said...

theme biru ye??sila bawa kek untuk aku nilai..lagi satu, kan aku dah pesan, kena selalu berurut..bawak maisarah sekali, suh dia urut..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails