goodbye dear 2010

Friday, December 31, 2010

bape jam je lagi 2010 nak tutup tirai.
cam besa topik hangat 'azam korang tahun depan ape?'
chop! azam aku tawun lepas pon tak tercapai!
kuciwa! blame me plis!

arrgghhh!!
 
ok2. mlm ni plan cam nak bwak maisarah tgk bunga api.
ingat nk g skali ngn hakam, bad ngn adif.
diorang nak g dataran!
hmm..sardin okek kat sana! ade konsert! kompem la ramai nk hurung!
frankly aku mmg malas dan tak suke pegi tempat sardin camtu!

bnyk maksiat! hmm.. sebut pasal maksiat besanye orang suke selebret new year ni dalam bilik tertutup!
maksud aku kompem ramai mamat2 dan minah2 murahan buat projek!

tu sebab aku tak bape suke kuar tempat2 camtu sebab aku rase cam aku turut sama sokong perbuatan diorang tu! astaghfirullah...ati2 la adek2 sekalian! jgn sampai akak dengar bulan 9 tahun depan banyak lak bb kene buang campak sana sini! sedeh mak oi!

ok2. berbalek pada tahun 2011.
aku cume berdoa semoga Allah memberikan aku satu keluarga nikmat dan anugerah yang lebih indah dari 2010. dan semoga apa yang terjadi pada 2010 dapat aku jadikan pengajaran untuk hadap hari depan!

segala yang terbaek tu sumer dari Allah dan yang buruk tu dari aku yang hina ni...

notakakiku: aku dah tanam azam mase nak masuk tahun baru hijarah aritu!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails