Papa & Baby Contest

Sunday, November 14, 2010

ok2. sekali sekala menerjah masuk blog orang. jalan2 jumpa la contest ni. ape lagi kompem la join memandangkan maisarah mmg banyak gambar ngan ayahnye. anak ayah la katakan!

saya join ye cute mum!

saya tadek la gambar yg klako2 maisarah dgn ayah die. tapi gambar ni rasenye bleh la kot.


baby: ayah! tengok maisarah buat muke bajet kiut. kiut kan?
ayah: mesti la kiut..anak ayah kan..
mama:  nyampah...ekeke.! (tiada dalam gambar)

pic ni baru sangat. baru amek las 1st Nov. kitorang sefamily termasuk family MIL jalan2 buang duet, tenaga dan masa di Cameron Highland. Time ni cuaca die tersangat la sejuk! sangat2 sejuk. aku yang banyak lemak ni pon mengigil. Kesiankan maisarah kitorang belikan die snow cap yg kiut miut tu.
Maisarah mmg klu bleh asek nak ngan ayah die je. agaknya ayah die peluk die panas die lebih sket kot berbanding aku. haha~. tapi bagi aku maisarah ni mmg manjang nak manja ngn ayah die. aku pon dah tak heran. asalkan anak aku bahagia. bile nyusu kompem patah balek kat aku..haha~

ok2. tak yah merapu panjang2. ni detailnye:

NAMA BABY : NUR MAISARAH MOHD FADZIL
UMUR BABY:  6 BULAN
NAMA AYAH: MOHD FADZIL ABD RAHIM


semoga maisarah menjadi anak yang solehah dan berakhlak mulia dan semoga en fadel menjadi ayah yang penyayang dan sentiasa berkasih sayang.

MAMA HEART U TWO

owh cute mum...pick me as your winner plisss...

wanna join the contest??
TEKAN SINI!
sampai 14 Nov 2010 je.
Ada masa lagi nih!
cepat cepat cepat~

2 comments:

Cute MuM said...

Salam..
Cute Mum datang terjah..
LULUS!!
Gud Luck..

Nurul Affendi said...

tq!!
hopefully maisarah have a chance to win!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails