maisarah dan alam

Wednesday, November 24, 2010

bile la nak bawak maisarah jalan2 kenal alam yang indah ni.
haha~
macamla slame ni aku dok perukkan die dalam rumah.
ingat nak bawak g zoo.. tapi cam awal sangat.
tak berbaloi bayar 40 hengget pastu aku ngan en fadel yang over react kat sane.
wakaka. kedekut.

kat mane yg bleh aku bawak maisarah kenal alam secara percume>>
ade burung2. ade pokok2. ade sungai ataupun tasik.
ade good scenary la senang cite.
ade???

klu ade bgtau aku meh aku terjah.
kesian die.
balek2 bawak jalan depan umah dgn pokok2 mati aku ngn cat jiran aku.
wakaka~






tu la dia bile dah bg can pegang pokok.
kamu ingat kamu ni kambing ke nak oi.
kite ni manusia makan nasik je.
hahah~

notakakiku: rindu nk dgr nangis gaya gediks die.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails