saya mahu diet!!!!

Friday, October 29, 2010

ye. kembali kurus adalah matlamat saya.
walaupun berat saya menten masa sebelum peknen tapi saya still mau kurus!
saya manusia. manusia kan tak pernah puas ati.
kan?

saya cube berdiet.
setiap hari datang ke pejabat saya mesti cakap dengan diri saya.
"nurul, jgn makan bnyk arini. pagi mkn kueh. lunch makan bende yang bersup2. nasik tanak.!"
tapi bile dah sampai opis kompem jadi len!
geram.
bekpes paling korok mesti mkn mee goreng.
tgh ari mkn nasik lauk macam2.
baru kol 3 aku dah start lapa blek!
haih.

pagi ni aku azam nak diet.
so bawak la roti dengan scramber egg ke opis.
sampai opis ade org blnje nasik lemak lak!
haih.
kol 10 tetibe ade org anta nasik kerabu pulak.
double haih.
lunch cik noor blnje kenny laks!
3ple haih!!!!

maka? berjaya sesi diet aku?
aku perlu diet sementara bulan buncit utk anak kedua ni.
bukan ape.
sume untuk suami saya jugak!
ngehehe~

notakakiku: geram tgk shotpen 20hengget tadi!!!

1 comments:

Ummu Adnin said...

aku yakin ko xkan berjaya selagi ada kitaorg..haha..- (kata2 membunuh)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails