Malam yang terang~

Monday, October 18, 2010

sepatutnya aku post entry ni pada malam sesudah pulang dari bandar-i. tapi ntah nape 2 ari doj kat umah blogspot ni cam hampeh. tak bleh nak post entry baru pon.takpe. seb baek bleh buat ari ni! klu tak sunyi la blog haku ni.

malam tu en fadel ajak pegi shah alam. tgk l;ampu. dah lama tak ajak maisarah jalan2. so memandangkan dek nor pon ade skali..kitorang pon ajak la die g jalan skali! padahal aku dengki sebab dek nor g bandar-i tu!

malas nak story banyak. tapi mlm tu maisarah moody sket! ngantok sangat kot! spanjang kat sane asek moyok dan langsung tanak tgk kamera! tapi aku tau die enjoy gak semenanye tgk lampu yang banyak2 tu! tadek la best mane pon bandar-i tu. indah khabar dari rupe. so..kite layan gambar je la ek.


my little rabbit yg dah ngantoks!



notakakiku: yang aku tak puas atinye. nape bilik aku bergelap pagi ni?? apsal lampu tak bleh on lak ni!!

1 comments:

dcharmed said...

nk tgk bandar light-light jugak!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails