layan perasaan di tengah malam

Tuesday, October 5, 2010

sume orang dah tido.
aku lak baru abes siapkan report bil 14 hari.
keje cam nak mati.
klu kat RD dulu kompem bonus aku 15 kali gaji!
maximas weh!

tapi kat gomen ni sowi la..buang karan je klu nak harapkan bonus beso2 camtu.
ko keje cam nak mati pon ko tetap camtu.
kuli will be kuli forever.
klu keje ko bagus..boss yang dapat credit.
klu keje ko tak bagus...ko yang kene titik. buat malu bos kononnye.

letih hidup dalam gomen ni.
everything is fake!
sume hidop dalam kepuraan.
saling mengutuk dan menjatuhkan sesama sendiri.
heran.
ade je serba tak kena kat mata masing2.
dengar boleh, percaya jangan!
sumer ayat dusta semata!

aku pasti berusaha keras demi maisarah dan bakal adek2 die.
tak mungkin selamanye aku terus menapak dalam dunia gomen ni.
aku tekad dan terus maju ke depan.
selamat tinggal dunia kepuraan!

notakakiku: cet bunyik cam esok je nak resign!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails