mencik awak sangat2~

Wednesday, September 1, 2010

saya cuba untuk tidak membenci awak.
sebab saya tau saya tak dapat pape pekdah pon bile saya membenci awak.
hanya dosa berguni2 terpaksa saya pikul disebabkan selalu mengutuk awak.
tapi semakin saya cuba untuk berimiginasi dan membayangkan awak sebagai seekor cicak di dinding makin kuat pulak perasaan benci saya pada awak.
awak semakin merimaskan dengan bunyi2an yang awak selalu keluarkan.
maafkan saya sebab tidak dapat menghormati awak sebagai boss saya.
saya akan cuba selesaikan masalah ini dengan segera.
saya akan cuba melembutkan hati saya dengan terus menganggap awak tiada di situ.
saya akan berusaha keras untuk selesaikan masalah ini.
saya tau salah saya.
walau macam mana besarnya salah saya, saya tetap mencik awak!

notakakiku: masalah setel klu aku tak keje bawah die. aku tekad tahun depan!!! demn~

1 comments:

Ummu Adnin said...

alamak..tekad tu..hehe..betulla nurul..kalau dia tak kuar, ko je la kuar..haha..yg penting x tukar aku under dia..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails