Jamuan Raya KKR

Thursday, September 23, 2010

mee kari aku. bleh tahan best gak la
nasi beriyani gam cik noor. tak try pong!
oppss...jgn kacau makcik ni makan!
ok. memandangkan orang terlalu ramai. dan tersangat sesak. so aku tak dapat nak hamek gmbr bnyk2! dah ler tak dapat menikmati makanan sepenuhnya. tapi kire ok la. sempat gak la aku makan mee kari. satay (tu pon bleas ehsan brader yang tidak dikenali bagi kitorang makan dari piring die! sebab die hamek banayak okek! klu tak sorang satu je tupon seb baek cik nor amek!) lemang dan rendang. air blackcurrant. dan cendol.ok tu je.

makanan memang banyak. ade roti jala --> tak sempat amek dah abes. ade nasi beriyani gam ---> sgt ramai manusia. ade char kuey teow -->pon ramai manusia. ade buah2an --> tak hamek sebab bleh beli sdr kat Giant. ade gula kapas dan popcorn --> pon ramai giler. ade mee soto, laksa dan bihun sup --> tak hamek sebab dah boring. ade ape lagi ek?? ntah aku lupe.

dek sebab ramai sangat manusia dan hujan yg tetibe turun lebat, nafsu makan aku tetibe ilang. nak kate rugi aku g sane tadek la rugi pom! aku kenyang sebab en MS tetibe tegur aku! haha~
aku tau aku dah kawen tapi mamat ni kire antara orang yg sempoi kitorang slalu ushar dan aku penah bekerjasama dengan die mase memule masuk JKR dulu.

nak dijadikan cite..bleh plak aku ngan die berborak. aku tadek la heran sangat tapi aku suke sebab berjaya buat cik noor bengang!! haha~ sama gak ngan kak fad yang masing2 tak bleh trime kenyataan yang aku berborak ngan en MS! wakakak~

en fadel..sila jgn jeles. kehadiran en MS hanya sebagai menjakikan cik noor dan kak fad sahaja! kahkahkah. en fadel tetap di hati! muahzxs~

ok2. haku tak bleh gelak sangat nanti cik noor ngn kak fad bengang dan cube sabotaj blog aku neh! hahaha. takpe la kawan2. lenkali klu aku berborak ngan en MS aku ajak korang join skali ek!

notakakiku: thanzxs to kakfad yang menjeling satay brader yang tak dikenali dan hasilnya, brader yang tak dikenali offer makan satay yang dia amek~

4 comments:

fadhilah said...

eh sy pon hanya nak menjakikan kak fad jek (dont worry ya encik azlan!) :D

tp yg bes tu kak fad la. dpt imagine camne kak fad jeling sate brader sebelah! hahahaha!!! sgt berhasil! (jgn buat lg tau kak fad! wat segan kitorg jek)

Ummu Adnin said...

hehe..aku xjelingla cik noor...brader tu saje nak ngurat kite, pastu bagi sate tu kat kite, atas alasan aku jeling sate dia..haha..

Wei, MS tu bukan korang ke yang teruja sangat??haha..(en.fadel dan en.azlan, jgn percaya sgt kat bebudak ni)..hehe..xdela, setakat wat subjek lawak2 bolehla MS tu..mulut manis sgt!!

Nurul Affendi said...

kah kah kah. masing2 dah tak ngaku. takot ler tu! wakaka~ cik noor dan2 nak jakikan ko kak fad! hahah~

en fadel en nadmin dan en azlan..jgn risau, walaupun mate ni asek mengushar hati tetap cintakan kamoo!
(statement baek!)

sian MS tau! die tak bersalah dalam hal ni! kak fad kotetap tak bleh trime kan die kate aku slim! wakaka~

rave said...

ooo ni kerjanye !! scam!! =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails