5 sebab saya tak sabar nak raya

Monday, September 6, 2010

lagi 4 ari je lagi nak raya. dah tak sabar sangat2 dah ni.
bukan sebab tak sayang kan ramadhan yang penuh barakah ni.
tapi semuanya sebab-sebab perkara di bawah ni:

1. selagi belum sampai 1 Syawal, aku asek ajak en fadel kuar shopping barang raya je. nak beli kasut la, tudung la, brooch la, spender raya pon nak...!! gile ak?
2. dah tak sabar nak blek jumpe mak ayah sebab dah lebih sebulan tak jumpe.
3. excited nak tgk maisarah berbaju baru di pagi raya.
4. nak amek gmbr kami bertiga di raya yg penuh bermakna. walllahh!!
5. sebab saya suke suasana pagi raya yg penuh dengan makanan atas meja!! yeay!!

owh yes. thanzxs to en fadel sebab sudi buang masa dan buang duet semata carik 2 pasang kasut raya saya semalam. bad news. baju melayu en fadel dan iman masih blum dicarik! aiyak.
notakakiku: aku ade banyak envelope kosong, tapi tadek duet raya nak isi. haih~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails