Saya Bangga Dengan Mereka

Monday, August 23, 2010


BIG APPLAUSE to bebudak kawalan yang bertungkus lumus siapkan sumer keje2 bagi SSR!
series aku bangga ngan korang.
especially to Cik Zainulidia kite yg banyak buang masa tukar slide
buang masa tukar format
hanya kerana sepotong ayat SAYA YANG MENURUT PERINTAHko terpakse akur dengan arahan bos2 yang memeningkan!
termasuk aku!

tapi takpe dik...usaha dan penat lelah ko selama ni sangat berbaloi bila mane ko dah jadi fevret nyonya!
wakaka~

kepada yang len2.
karang aku tak sebut kecik ati laks!
ain, sheila dan nor ain
tanpa sokongan korang kompem dya tak bleh siapkan keje die.
korang mmg excellent!
wakaka~

ni pujian ikhlas dari aku selaku pemerhati
aku ngaku aku tak banyak tolong korang wat keje
aku mintak maaf
aku cuma membantu setakat mana yang perlu
sebab aku yakin korang jaoh lebih baek dan mampu berdikari
nahh...ternyata korang dah buktikan segalanya!
tepuk tepuk tepuk!

notakakiku: aku bangga ngan korang!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails