hatiku berdetik ade musuh disini

Wednesday, August 25, 2010

ntah nape tetibe aku rase ade orang yg tak diundang aka musuh dalam slimut aku bace blog aku ni.
sebabnye tetibe aku heran camne die bleh tau name anak aku.
haha.
aku sah2 la takkan bgtau die.
tatau la kot2 geng2 aku bgtau.
aku rase tak mungkin kot.
lelagi la die sebut name anak aku tu mase first time die nek cuti.
heran gak ni.

tapikan.
aku lagi sokak kot klu die bace blog aku ni.
at least die tau ape perasaan aku terhadap die.
aku sorang pemalu dan segan utk berterus terang.
wakaka.
so klu die bace blog ni at least die paham gak aku ni camne.
kan?

so kepada yg dimaksudkan itu...
klu benar anda adalah salah seorang peminat fanatik pembaca blog ini...
anda patut tahu bahawa segala yang diluahkan adalah segala yg terbuku mendap dan tersimpan padat dalam atiku ini.
saya tidak mengharapkan sebarang simpati mahupun kemaafan dari anda.
klu nak bace sila bace. tapi klu rase tak sanggup nak bace, anda boleh pergi dari territory saya ini.
saya tak suh anda bace tapi anda yang nak bace.
harap maklum.

notakakiku: cuci hati kaki bersih2 klu nak masuk sini. blog ni utk orang yang berhati berkaki bersih sahaja.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails