Geli!

Friday, August 27, 2010

aku geli tgk entri sebelum ni.
so terpakse la membanyakkan entri untuk meletakkan entri sebelum ni ke page ke2.
sangat geli kan??

kak ita dah slamat lahirkan baby girl kat damanasara damai medical centre.
dah ada nama pon.
aisyah aqila.
tadi aku g ziarah die.
ntah hape ntah aku ni.
tetibe buat malu.
mane ntah aku letak angpau nak bg anak die.
abes korek beg tak jumpe pon.
las2 kene malborrow duit kakfad.
wakaka.
malu malu.
puas aku nk hengat katne aku letak.
tapi aku tak risau sgt sbb akukompem tak ilang atau jatuh.
maybe aku tertinggal kat opis.

rerupenye mmg tetinggalkan kat opis.
wakaka.
atas blankie maisarah.
nyanyuk btol la aku ni.
ni masih muda remaja ni.
ntah camne bile tua nanti.
haha.

notakakiku: masih menunggu berita dari shaida.

2 comments:

fadhilah said...

hahaha beria2 ckp da bwk td ek..

Syed Nizam Syed Omar said...

hehehe.ada short term memory lost kot.hehehe
http://nizamullah.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails